Sigmund dertigste sessie

Het heeft Zijne Koninklijke Hoogheid behaagd dokter Sigmund te onderscheiden in de Orde van Oranje Nassau met Eikenloof. De versierselen zijn hem door de Majesteit persoonlijk opgespeld tijdens een feestelijke receptie op Huis Ten Bosch te ’s Gravenhage. ‘Wat niet veel mensen weten is dat dokter Sigmund een belangrijke rol aan het hof vervult,’ aldus de vorst. ‘Als familie verkeren we dankzij u in excellente mental health. U mag dan klein van stuk zijn, in uw daden bent u groot!’. Daarna speldde Zijne Doorluchtigheid de onderscheiding op bij een zichtbaar geroerde psychiater en overhandigde hem vervolgens het eerste exemplaar van dit dertigste album met zijn gebundelde sessies. Een boek dat tijdens de geanimeerde receptie gretig van hand tot hand ging. Waarlijk, een dag met een gouden randje!

Is Sigmund dertigste sessie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sigmund dertigste sessie