Slapen met draken

Hoe een depressie voelt…
Een prentenboek warm aanbevolen door Mike Boddé, Sofie van den Enk, Stefan Groothuis, Tim Hofman, Isa Hoes, Roos Schlikker, Gregory Sedoc, Erik Scherder

Nawoord van Debi Glori en Ellen Deckwitz

Een depressie is moeilijk te begrijpen of uit te leggen. In dit prachtige prentenboekje voor alle leeftijden legt ervaringsdeskundige en kinderboekenauteur Debi Gliori in prachtige tekeningen uit wat er tijdens een depressie door haar heengaat. Intiem en ontroerend. Dit boekje legt uit wat velen niet kunnen vertellen en helpt anderen om begrijpen. Ook is het een mooi cadeau om of iemand een hart onder de riem te steken of om zonder woorden elkaar te snappen.

Slapen met draken wordt vertaald door dichter Ellen Deckwitz.

Debi Gliori is fantastisch. Haar tekeningen geven mensen een inzicht in depressies op een manier die woorden vaak niet kunnen vatten. Ze maakt het onzichtbare zichtbaar. En ik dank haar daarvoor.

Matt Haig, Redenen om te blijven leven

Ik kan dit prachtige prentenboek niet genoeg aanbevelen. Het is een meesterwerk.

David Walliams, Little Britain.

Is Slapen met draken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Slapen met draken