Slechts één fout

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Er was maar één fout voor nodig om alles te veranderen. Michael Verkocht worden aan een ander team omdat je op de radio ruzie hebt geschopt met je coach, is nou niet bepaald hoe je bekend wilt staan. Die fout kleeft aan me en het is dus essentieel dat ik me bezighoudt met mijn carrière. En met niets anders. Dat goede voornemen verdwijnt echter als sneeuw voor de zon als ik mijn onenightstand van een half jaar geleden weer tegenkom. Hoogzwanger. Jillian Twee roze streepjes zetten mijn hele leven op z’n kop. Net als de man met wie ik een wilde nacht had. De man die me aan het lachen maakte. De man die ik belde om dit onverwachte nieuws mee te delen, maar er toen achter kwam dat zijn telefoonnummer niet meer werkte. Na weer een teleurstellende ervaring met het andere geslacht, besloot ik het dan maar helemaal zelf te doen. Tot ik op een dag weer oog in oog kom te staan met de man die ik haat. De vader van mijn kind.

Feelgood
Slechts één (6)