Sluit alle deuren

Sluit alle deuren

Rank 4791 Gelezen 862 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 629 Favoriet 34 Recensies 21
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 10   Topics 0

Geen bezoek ontvangen. Elke avond moet in het appartement worden doorgebracht. Andere bewoners mogen niet gestoord worden. Dat zijn de enige regels waaraan Jules Larsen zich moet houden bij haar nieuwe baan als housesitter in het exclusieve appartementencomplex Het Bartholomew in Manhattan, New York.

Jules staat op straat, dus ze is maar wat blij met dit buitenkansje om haar oude leven achter zich te laten. Hoewel ze een beetje uit de toon valt tussen de superrijken, trekt ze wel op met een andere housesitter, Ingrid. Niets is wat het lijkt, vertelt Ingrid, die met de dag angstiger wordt. Jules doet haar verhaal af als onzin, maar dan verdwijnt Ingrid spoorloos en komt Jules erachter dat zij niet de eerste huisopas is die wordt vermist.

Literaire thriller
Ambo|Anthos
11 oktober 2019
11 oktober 2019

Klassieke horror in een modern jasje

door: Onno van Rijen 3 likes

Riley Sager is een pseudoniem voor Todd Ritter, die onder meer drie boeken in de Kate Campbell-serie heeft geschreven. Als Riley Sager schreef hij De laatste meisjes en Mijn laatste leugen.

Een onbekende vrouw wordt in een ziekenhuisbed wakker nadat ze door een auto is geschept. Ze herinnert...

Reacties op: Sluit alle deuren