Smoorverliefd

Studio Holland is een driedelige feelgoodserie over de kersverse tv-ster Floor. Met een hoop hilarische, stuntelige en romantische avonturen rolt ze steeds verder het televisiewereldje van Hillywood in. Ready… Set… Action!

Na haar deelname aan Kalverliefde lijkt de rust voor Floor wedergekeerd. Ze werkt weer in de oude vertrouwde bakkerij en is zoveel mogelijk samen met haar nieuwe liefde Jacob. Alleen: de bakkerij blijkt toch niet zo vertrouwd te zijn en ze ziet Jacob minder dan ze zou willen. Als tv-kok Aldo haar vraagt of ze aan een nieuw programma wil meewerken als zijn sidekick, lijkt dat al Floors problemen op te lossen. Ze kan blijven koken en bakken, mag samenwerken met een goede vriend én ze kan Jacob vaker zien.

Maar haar start bij Studio Holland krijgt al gauw een andere wending als Jacob een droomklus in het buitenland krijgt aangeboden en Floor er alleen voor staat. Bovendien lijkt niet iedereen in de televisiewereld de nuchtere Brabantse even hartelijk te verwelkomen. Als Floor ontdekt dat sommige mensen zich heel anders voordoen dan ze zijn, vraagt ze zich af: heb ik wel de juiste keuze gemaakt?

Yvonne van den Nieuwenhuizen reist graag de hele wereld over voor mooie verhalen en avonturen. Met haar Studio Holland-serie neemt ze je in eigen land mee achter de schermen.

Recensies (14)

Meer recensies

Is Smoorverliefd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Smoorverliefd