smuk

Smûk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1 Newsroom 1   Topics 0

Smûk is het mooie zien in de kleine dingen In Smûk laat ik met 60 zelfmakers en recepten zien dat iedereen kan knutselen, bakken en handwerken. Dat je met eenvoudige instructies (en spullen die je vaak al in huis hebt) indrukwekkende dingen maakt. Én dat je zo je eigen geluk creëert. Want smûk, dat is het mooie zien in de kleine dingen. Dat is genieten van een bosje bermbloemen in een jampot vaas, uitwaaien op de dijk van Hindeloopen of een stukje oranjekoek bij de koffie. Om je eigen geluk te maken, heb je niet veel meer nodig dan een paar tips. Die geef ik je in Smûk. Inspiratie voor elk seizoen Lente | Zomer | Herfst | Winter Smûk is verdeeld in de vier seizoenen. Zo laat ik je zien hoe je zelf buitenkaarsen kunt maken van oude augurkenpotten - superleuk voor die lange zomeravond! -, of hoe je in de lente limonade kunt maken van zelfgeplukte vlierbloesem en gekookte eieren een afdruk geeft van de eerste madeliefjes. Maak ik in de winter zelf de mooiste kransen en zoek in de herfst naar tamme kastanjes. Gepoft in eigen oven zijn ze het allerlekkerst! Je ziet het: ideeën genoeg om je eigen geluk te creëren.

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen