Sociale media in zorg en welzijn

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Professionals in zorg en welzijn zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor mensen die hulp nodig hebben. Niemand twijfelt er meer aan dat we de zorg anders moeten organiseren zodat we in de toekomst iedereen de zorg kunnen bieden die nodig is. Dat is een lastige opgave. Social media bieden volop kansen om het écht anders te doen, om werkzaamheden slimmer te organise- ren en de handen ineen te slaan voor een betere zorgverlening. Dit boek geeft zorgprofessionals praktische handvatten, tips, checklijsten en inzichten hoe ze social media effectief kunnen inzetten voor betere zorg. Bovendien biedt het ruim 50 interessante praktijkvoorbeelden van grote en kleine zorg- en welzijnsorganisaties in Nederland. Een onmisbaar boek dus voor iedere zorgprofessional! Maaike Gulden werkte als marketing manager in de zorg. Nu geeft ze advies, lezingen en trainingen over social media vanuit haar bedrijf The Marketing Factory. Ze heeft al duizenden mensen socialmediawijs gemaakt. Juliette van der Wurff is online adviseur bij Yard Internet en zelfstandig trainer/coach bij Socialjuul. Zij heeft jarenlange ervaring in de welzijnswereld, wat haar een uniek perspectief geeft op social media binnen zorg en welzijn.
Scriptum

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker