Solveigs belofte

Rank 39 Gelezen 376 Aan het lezen 44 Wil ik lezen 601 Favoriet 16 Recensies 6
Feelgood Lijsten 3 Spots 5   Topics 0

Als jonge bruid zag Solveig een stralende toekomst tegemoet, maar een tragisch ongeval maakt een einde aan haar geluk. Verdrietig trekt zij zich terug op de Leeuwenhof, bij haar moeder en oma. Daar is ze hard nodig, want het eerbiedwaardige landgoed verkeert in slechte staat. Solveig heeft wel allerlei ideeën, maar welke zijn goed en haalbaar?

Als er een gast uit Amerika en een aantrekkelijke zakenman uit Stockholm op de Leeuwenhof arriveren, openen die voor Solveig de deur naar de wijde wereld. Ze wil niets liever dan een nieuwe start maken, voor de Leeuwenhof en voor de liefde. Maar kan ze haar verdriet om haar verloren geluk echt al achter zich laten?

Feelgood
Historische roman (populair)
Vrouwen van de Leeuwenhof (3)
Lilian Caris
Boekerij
02 februari 2021
11 februari 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther

Marieke Scheers Hebban Recensent

Een waardige afsluiter van de Leeuwenhof trilogie

door: Marieke Scheers 4 likes

De Duitse schrijfster Corina Bomann (1974) sluit haar 'Vrouwen van de Leeuwenhof'-trilogie af met het laatste deel Solveigs belofte (2021). De vertaling is van Lilian Caris.

Het derde deel van 'Vrouwen van de Leeuwenhof'-trilogie gaat verder waar het stopte in Mathilda’s geheim, maar is wel opnieuw...

Reacties op: Solveigs belofte