Soul Seekers 2 Echo
  Lees een fragment

Echo

Gelezen 60 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 65 Favoriet 3 Recensies 0
Young adult Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Soul Seekers: een mysterieuze wereld vol geheimen

Daire heeft moeten accepteren dat ze een Soul Seeker is, een Zoeker met een missie. Ze is de enige die de Onderwereld kan behoeden voor de invloed van de kwaadaardige Richter-familie. En nooit had ze verwacht op een van hen verliefd te worden, Dace.

Dace en zijn tweelingbroer Cade Richter zijn elkaars tegenpolen Cade is het kwaad in eigen persoon en Dace is een pure, goede ziel. Hij verafschuwt de macht die zijn broer over hem heeft, waardoor hij niet samen kan zijn met Daire.

Daire en Dace worden getraind om hun nieuwe krachten in te zetten tegen het kwaad. Maar juist wanneer ze klaar zijn voor de strijd, slaat het noodlot toe...

Alyson Noël is een New York Times Bestseller-auteur. Echo is het tweede deel in de Soul Seekers-serie. Noël werd bekend van de serie De Onsterfelijken, die in 33 landen is vertaald. Wereldwijd zijn er inmiddels 6 miljoen boeken van verkocht.

`Een heerlijke, magische pageturner.'
Goodreads.com *****