Spelen met vuur

Spelen met vuur

Rank 6637 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
De dertigjarige Luci King heeft het goed voor elkaar, voor de buitenwereld in ieder geval. Ze heeft twee gezonde kinderen, is getrouwd met de zeer succesvolle ondernemer Benjamin King, woont in een kast van een huis aan de kust en is eigenaresse van het meest chique hotel van Nederland. Ze zou gelukkig moeten zijn, toch? Helaas kent Luci de keerzijde van deze rijkdom, ze is eenzaam en moet dealen met haar schatrijke, hautaine schoonfamilie, wat haar niet makkelijk af gaat. Luci heeft een roerig verleden en voelt zich nog altijd niet op haar gemak tussen de welgestelden, ze worstelt al jaren met haar identiteit. Wanneer Benjamin buiten haar om besluit zijn jongere broer in huis te nemen, een ex-gevangene die voorwaardelijk vrij komt, verandert alles. Joshua King is geen type waar je omheen kunt, hij laat zich niks vertellen en valt niet te negeren. Luci is precies hetzelfde. Ze kunnen moeilijk aan elkaar wennen en al snel lopen de gemoederen hoog op in huize King. Ondanks dat ze elkaar wel kunnen wurgen, is er vanaf het begin een bepaalde onderhuidse spanning voelbaar. Benjamin krijgt het steeds drukker met zijn bedrijf en ondertussen komt Joshua met de dag dichterbij, Luci beseft dat ze afstevenen op het onvermijdelijke. Kan ze weerstand bieden aan de broer van haar man? En nog belangrijker, wil ze dat wel?

"Olivia Lewis is het pseudoniem van een Nederlandse schrijfster. Zij schreef deze erotische roman tijdens haar verblijf in het buitenland. Het boek is niet autobiografisch, maar Olivia Lewis baseerde haar kennis van chique hotels wel op eigen ervaringen. Zij werkte zelf in één van Nederlands meest dure hotels aan de kust. King, Spelen met vuur, is het eerste deel van een trilogie."
Feelgood , Literatuur & Romans
Ellessy Relaxxx