Spiegelgevechten

Spiegelgevechten

Gelezen 8 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 19 Favoriet 1 Recensies 1
Matthias Minne bevindt zich een op een moeilijk moment in zijn leven. Hij wil zijn baan als leraar
opzeggen, hij heeft problemen met zijn leeftijd, hij is gefrustreerd omdat hij nooit schrijver is geworden en hij vermoedt dat zijn vrouw Lucia een minnaar heeft.

Dat laatste lijkt bevestigd te worden wanneer Lucia besluit om alleen op vakantie te gaan. Vanaf
dat ogenblik heeft Matthias geen moment rust meer en wordt het een obsessie om te bewijzen dat Lucia hem bedriegt.

Tot hij op een dag de veel jongere Luna ontmoet. Wat zij voor hem lijkt te voelen, streelt zijn gekwetste ego en geleidelijk aan wordt het een dwanggedachte om Lucia haar bedrog betaald te
zetten, al is het nog maar de vraag wie nu eigenlijk wie bedriegt in dit kluwen van onzekerheden,
pijnlijke vermoedens en vruchteloos nagejaagde dromen.
Houtekiet
05 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 14,99

Lezersrecensies (1)

Afknapper

door: TBun1985 1 like
Boek over de middenklasse problemen van een leraar: hoe innoverend en creatief kan een schrijver zijn. Of niet zijn, in dit geval. De misdaadboeken van Claes zijn tenminste nog leesbaar, dit daarentegen helemaal niet.