Van de hemel in de hel

VN:

Van de hemel in de hel

Rank 2218 Gelezen 115 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 72 Favoriet 5 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

Hoofdinspecteur Thomas Berg heeft een groepsreis cadeau gekregen naar Verona. Daar leert hij twee vrouwen uit Leuven kennen van wie de ene al dagenlang haar echtgenoot telefonisch niet kan bereiken. Berg biedt aan om te helpen en laat zijn team uitzoeken of de man als vermist is opgegeven. Intussen wordt in een containerpark in Leuven een afschuwelijk verminkt lijk gevonden. Het lichaam is zo zwaar toegetakeld dat het eerst niet geïdentificeerd kan worden, maar zodra dat via dna-onderzoek is gebeurd, blijkt dat het slachtoffer de reputatie had een onverbeterlijke vrouwenversierder te zijn. Berg wordt geconfronteerd met een van de moeilijkste zaken uit zijn carrière. Welk spoor hij ook volgt, het draait telkens op niets uit. Tot hij ontdekt welke reden er achter de gruwelijke verminking zit. De waarheid is zo verbijsterend dat niemand hem eerst wil geloven.

Spannende boeken algemeen
Thomas Berg (14)
Houtekiet
20 maart 2020
29 mei 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: Van de hemel in de hel