Spiegelschrift

Velen van ons zijn altijd onderweg op een zoektocht naar ons ‘ik’. Dat gedurende deze zoektocht niks vastligt, laat Rinske zien in haar gedichten. Alle gedichten voelen licht aan, ondanks de zware onderwerpen. Tijdens deze zoektocht stroomt water als thema door de gehele bundel. Het pad naar zelfontplooiing is moeilijk, maar leidt tot zoveel moois. Net als deinende golven heeft deze bundel daarom ook iets geruststellends; we zijn allemaal alleen in deze zoektocht, maar eenzaam hoeven we niet te zijn.Deze dichtbundel met de naam 'Spiegelschrift' verschijnt op 12-02-2021, dit is een spiegelgetal, dat kan bijna geen toeval zijn.

Is Spiegelschrift het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Spiegelschrift