Spierballen en satijn

Spierballen en satijn

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Sophie is een fiscaal specialist, een mooie vrouw met een passie voor cijfers en een voorliefde voor foute mannen. Wanneer ze gaat werken voor Yusuf geniet ze aanvankelijk van haar nieuwe luxe leven. Van de reisjes naar exotische oorden, de feestjes, de spannende entourage van bodyguards, de mooie huizen. Ze deelt al snel het bed met Yusuf. Maar dan leert Sophie zijn andere kant kennen. Haar nieuwe leven blijkt levensgevaarlijk. Ze neemt een drastisch besluit, maar is het het juiste besluit?

Dit zeggen lezers over het boek:

“Romantisch, spannend en met een vleugje erotiek. Suzanne Vermeer meets E.L. James!”

“Spannend, sexy, sluw, stylish, sprankelend, spectaculair, spierballen & satijn.”

“Een superspannend verhaal, met vaart geschreven. Na de eerste bladzijde kon ik hem niet meer wegleggen. Een echte pageturner.”

“Dit boek verveelt geen moment. Het verhaal hoort tot een nieuw genre spannende boeken: de erotische literaire thriller.”

Over de auteur:
Marieke Vos is schrijver en freelance journalist. Ze woont en werkt in Den Haag en houdt van yoga, reizen, dansen op blote voeten, bubbels en het strand.
Literaire thriller
Brave New Books
23 januari 2020
9789402199581

Recensies

Leest lekker weg

door: Sjaantjeb 1 like
Lekker spannend. Leest heerlijk weg. Leuk dat het verhaal zich in Nederland afspeelt. Dat geeft ook iets van herkenning. Zeker een aanrader voor een avondje op de bank of voor mee op vakantie

Leuk boek

door: Eline1 1 like
Leuk boek, leest makkelijk had hem zo uit. Voor mij is het een boek voor even tussendoor,