Splinters van de Duisternis

Splinters van de duisternis

Fantasy & SF   Topics 0

Laat u opnieuw meevoeren naar het verborgen keizerrijk van Sogremenia, in het jaar 1213. Symethra en Dalos worden na een paar vredige jaren opnieuw in het avontuur gestort als er eindelijk een spoor is van de verdorven Nyctoreth. Geholpen door een netwerk van verraders, gewetenloze moordenaars en zelfs onmenselijke monsters, is hij bezig zijn plan om de macht te grijpen te voltooien. Gelukkig staan Symethra en Dalos niet alleen in de strijd om hem te stoppen. Dat moet ook wel, want de tijd dringt. Nyctoreth heeft zijn zinnen gezet op de Tien Splinters en als hij die bij elkaar brengt, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. En hij komt steeds dichter bij zijn doel... Symethra en Dalos trekken erop uit op een reis vol onverwachtse zaken. Van de mooiste wonderen tot de grootste gevaren. De missie zal niet zonder prijs zijn. In dit vervolg op Aan de Duisternis Ontsproten (2019) wordt een nieuw hoofdstuk van Symethra's leven verteld en veel meer getoond van de wonderen en gevaren van het verborgen Sogremenia.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy