Spoken

Kate woont sinds kort aan de kust van Noord-Californië, omdat haar kleine zusje Maya ziek is en schone zeelucht nodig heeft. Hun Mexicaanse buurjongen laat hun de nieuwe buurt zien en vertelt een geheim: er zijn geesten in deze stad. Kate is bang en wil er niets mee te maken hebben, maar Maya juist wel.
Als Kate op een Mexicaans halloweenfeest voor het eerst kennismaakt met de vrolijke spoken, overwint ze haar angsten en laat ze zich meevoeren naar een heel bijzondere wereld…
Raina Telgemeier is dé graphic novel-koningin van Amerika. Haar boek Spoken is een meeslepend en prachtig getekend verhaal, vertaald door Marjon Hoffman.
'Een sprankelend en superorigineel boek. Ik heb ervan genoten!' - Stine Jensen
‘Ik kon maar moeilijk stoppen met lezen… Het is spannend, sfeervol, vrolijk en ontroerend. Het raakt me’ – Barbara Stok, maker van de strip Vincent

Recensies (2)

Meer recensies

Is Spoken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Spoken