Spoorloos

Spoorloos

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In deze beklemmende en niet weg te leggen topthriller gaat rechercheur Kate Daniels haar boekje ver te buiten in de zoektocht naar haar verdwenen geliefde.

Wanneer trans-Atlantische vlucht 0113 van Londen naar New York ineens van de radar verdwijnt, snapt niemand wat er gebeurd is. Het bericht domineert elke nieuwsomroep en houdt de autoriteiten in zijn greep. De geliefde van rechercheur Kate Daniels bevindt zich in het vliegtuig, maar Kate wordt gedwongen zich afzijdig te houden van het onderzoek.

Toch kan Kate het niet laten om uit te zoeken wat er is gebeurd in dat vliegtuig. Tijdens een spannende tocht die haar door het hele land en ver buiten haar jurisdictie voert, probeert Kate de waarheid te achterhalen. Al snel neemt het onderzoek wendingen die Kate zich niet had kunnen voorstellen. Maar niemand is veilig en zeer gevaarlijke mensen houden haar in de gaten…

‘Mari Hannah heeft een zeldzame gave.’ Steve Cavanagh

Thriller