Sporen van blauw

Sporen van blauw

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Tamar en Richard, twee geliefden, zijn twintig jaar samen. Er is een vorm van vanzelfsprekendheid in hun leven gekomen. Het loopt allemaal goed, met henzelf en met hun kinderen. Maar toch lijken er in de loop der jaren onuitgesproken verschillen te zijn ontstaan. Ze veranderen beiden, maar veranderen ze ook samen? Tamar gaat, eerst samen met een vriendin en later alleen, in Portugal op zoek naar wat voor haar de essentie van liefde en vertrouwen is. En Richard, op zichzelf teruggeworpen, komt eveneens voor een belangrijke keuze te staan.
Ina de Wilde is geboren in Kampen en woont in Nunspeet. Haar hart ligt bij haar werk als bewegingsagoog en massagetherapeut. Sporen van blauw is haar eerste roman. Eerder verscheen haar dichtbundel Fluistering van woorden. Ze werkt nu aan haar volgende roman.
'Verdriet smaakt naar zwarte olijven, ik hou van olijven.'
Tamar
Ina de Wilde vertelt op overtuigende wijze het verhaal van haar hoofdpersoon. Zij hanteert daarbij een persoonlijke, heldere stijl, waardoor haar personages echt tot leven komen.
Lex Jansen
Uitgeverij Elikser B.V.
30 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 16,50

Lezersrecensies (1)

Sporen van blauw: fraaie roman met diepgang

door: Hanneke Tinor-Centi 2 likes
Tamar en Richard zijn al twintig jaar elkaars geliefden. Hun leven samen kenmerkt zich door een zekere vanzelfsprekendheid. Het gaan hen goed, het gaat hun kinderen goed en toch lijken er in de loop der jaren onuitgesproken verschillen te zijn ontstaan. Ze zijn allebei veranderd, maar hun relatie...