Sprakeloos

'Therapie zal helpen,’ zeiden ze. Allemaal onzin, niets helpt! Er zal nooit meer een woord uit mijn mond komen. Mijn leven is voorbij, dacht ik. Tot ik hem ontmoette... De 16-jarige Ella kampt met een zeldzame stemaandoening waardoor ze in stilte door het leven moet. Op school wordt ze dagelijks geconfronteerd met de gevolgen van haar beperking en probeert ze naast onhoorbaar ook onzichtbaar te zijn. Maar als ze onverwachts in de problemen komt en de mysterieuze Jayden ontmoet, blijkt er veel meer achter haar aandoening schuil te gaan. Ze komt terecht in Mirvanesh en ontdekt dat ze niet voorbestemd is om normaal te zijn. Keert ze terug naar haar familie en haar stille leven of vecht ze voor de wereld waarin ze thuishoort?

Recensies (5)

Meer recensies

Is Sprakeloos het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sprakeloos