Sprong in het diepe

Sprong in het diepe

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 27 Favoriet 0 Recensies 6
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Sprong in het diepe – Titia Schut

Wanneer het leven van Adeline ineens op zijn kop staat en alles mis lijkt te gaan, ontmoet ze de aantrekkelijke John. Als tijdverdrijf pakt ze het parachutespringen weer op en met John gaat ze zelfs basejumpen. Maar is hij wel te vertrouwen? En wat is er toch met die vrouw gebeurd waar niemand bij het basejumpen over wil praten?
De zoektocht naar antwoorden wordt voor Adeline letterlijk een sprong in het diepe.

Genoten van dit spannende debuut. Lezen tot je de afloop weet.
Cecile Koops

Een duizelingwekkend angstaanjagend debuut, over een dilemma op grote hoogte – Remda Spoelstra dichter en kunstenaar

Thrillerdebuut van Titia Schut, één van de kleurrijke schrijvers. Titia woont met haar man en twee kinderen in Amersfoort. Ze houdt van spannende boeken en van schrijven. Na een gedichtenbundel, een kort verhaal en het jarenlang schrijven van columns is het tijd voor een thriller

Thriller
Droomvallei Uitgeverij
12 april 2021
12 april 2021

Reacties op: Sprong in het diepe