Stap 1

Stap één

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Aline heeft het niet makkelijk gehad. Haar man Herman heeft een drankprobleem. Ze heeft alles op alles moeten zetten om hun huwelijk te redden. Nu Herman al maandenlang droog staat, is het tijd voor een nieuwe start. Ze verhuizen met hun kinderen, Jeroen en Mare, naar Zuid-Frankrijk. Hun nieuwe huis, in een afgelegen bergdorp midden in de bossen, moet flink worden opgeknapt. Aline is vastbesloten om er een veilig thuis voor de kinderen van te maken. Al gauw vliegt de eenzaamheid Aline naar de keel. Als blijkt dat Herman weer drinkt en steeds minder haast maakt met klussen, begint hun huwelijk opnieuw te wankelen. Van Jean, een dakdekker die bij de buren bezig is, krijgt ze steun. Het is meteen duidelijk dat ze meer voor elkaar voelen dan vriendschap. Aline staat voor een moeilijke keuze. Moet ze Herman trouw blijven en haar gezin bij elkaar houden? Of geeft ze toe aan haar gevoelens voor Jean?

Romantiek
Ellessy relax