Steigereiland - Wat eraan vooraf ging…

Steigereiland - Wat eraan vooraf ging…

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Kort verhaal

Als een gestolen luxejacht wordt aangetroffen in een niet zo chique jachthaven in het Rotterdamse Delfshaven, wordt Lin, rechercheur bij de regio Rijnmond, erop afgestuurd. Zij heeft verstand van boten en varen, vanwege haar officieuze rol als ordebewaker op 'haar' woonbotengemeenschap Steigereiland, waar ze al haar hele leven woont. In een vriezer op het jacht wordt de romp van een vrouw aangetroffen. Wie was zij? En waarom wilde iemand haar laten verdwijnen? Gaat het om geld, om jaloezie? Lin zet alles op alles om de waarheid te achterhalen. Maar is ze op tijd om te voorkomen dat er meer doden vallen?

Woonbotengemeenschap Steigereiland biedt het decor voor een schrijnend en spannend politieverhaal, verteld in een directe, zintuiglijke stijl.
Harpercollins

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

toplees

door: alexandra-peeters-2 1 like
Voor mij begon het boek al bij de cover, die heeft iets zoals ze zeggen waardoor je het boek moet vastnemen en achteraf gezien echt heel sterk gekozen. Het verhaal is meteen vertrokken en je word meegenomen naar steigereiland en zijn bewoners. Favoriete personage is dan ook het hoofdpersonage Lin,...