Sterker dan ooit

Brené Brown heeft vele mensen geraakt met haar stellingen over moed, imperfectie, schaamte en goed genoeg zijn. Haar werk legt een diepe waarheid bloot: kwetsbaarheid – de bereidheid om ervoor te gaan en jezelf te laten zien – is de enige weg naar meer liefde, erbij horen, creativiteit en vreugde. Het is alleen niet altijd gemakkelijk om een moedig leven te leiden. En het is onvermijdelijk dat we uiteindelijk zullen struikelen. Hoe groot het probleem of de situatie ook is, sterk weer opstaan na een val is dé manier waarop we in de praktijk brengen om met hart en ziel te leven. Dat proces, schrijft Brené, leert ons het meeste over wie we zijn..

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Sterker dan ooit het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sterker dan ooit