Stewardess Hannah in Lissabon

'Liefde in de lucht' is de humoristische serie van Petra Kruijt, bekend van 'Laat me jou zijn' en 'De mannenmaker'. 'Liefde in de lucht' gaat over de achtentwintigjarige Hannah en haar eerste jaar als stewardess. Hannah is terug van Curaçao, waar ze een romantische avond heeft beleefd met copiloot Tim. Maar blijft het daarbij of zal ze hem eens en voor altijd voor zich weten te winnen in Lissabon? De ontknoping volgt in het tiende en laatste deel van ‘Liefde in de lucht’: Stewardess Hannah in Lissabon. Perfect voor lezers van Jill Mansell, 'Bridget Jones' en Lauren Weisberger!

Is Stewardess Hannah in Lissabon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stewardess Hannah in Lissabon