Stille schreeuw

Rank 399 Gelezen 497 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 766 Favoriet 19 Recensies 67
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 6 Top25's 3   Topics 0   Leesclub

Vijf mensen staan rondom een ondiep graf. Ze hebben om de beurt gegraven. Een graf voor een volwassene zou nog langer hebben geduurd. Het slachtoffer was onschuldig, maar ze hadden geen keus. Hun geheimen moesten bewaard blijven, ten koste van alles.

Een gewurgde schooldirectrice blijkt slechts het begin van een reeks gruwelijke moorden die de inwoners van Black Country doet huiveren. Na een lugubere vondst in een voormalig weeshuis realiseert detective Kim Stone zich dat de dader van al deze misdaden één en dezelfde is – en dat hij al dertig jaar actief is.
Stone is de enige die de moordenaar kan ontmaskeren, maar ze wordt afgeleid door demonen uit haar verleden. Terwijl zij de duistere gebeurtenissen uit haar jeugd probeert te verwerken, blijft het dodental stijgen…

Het eerste deel van de spannende en zeer verslavende Kim Stone-serie
Voor de fans van M.J. Arlidge en Robert Bryndza

Over de boeken van Angela Marsons
‘Mijn advies? Lees het direct. Je krijgt er geen spijt van.’ Mark Edwards, bestsellerauteur van Follow You Home
‘Totaal, compleet, volstrekt BRILJANT.’ Bforbookreview.wordpress.com

07 januari 2020
9789022588413 , 9789402313192 , 9789022591901

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Kees van Duyn Hebban Recensent

Verdienstelijk begin van lange serie

door: Kees van Duyn

Op de basisschool ontdekte Angela Marsons haar liefde voor schrijven. Toen ze twaalf jaar oud was, gaf haar leraar Engels haar een paar boeken en toen wist ze dat ze later schrijfster wilde worden. Dat deed ze aanvankelijk voor zichzelf, maar op haar twintigste begon ze deel te nemen aan een aantal...

Reacties op: Stille schreeuw