Verloren meisjes

Verloren meisjes

Rank 154 Gelezen 326 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 487 Favoriet 10 Recensies 13
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 1   Topics 0

Twee meisjes verdwijnen, maar slechts een van hen zal overleven

Kim Stone is een briljante rechercheur met een prachtige carrière, al zorgt haar eigengereide werkwijze geregeld voor problemen met haar superieuren. Ook haar moeilijke verleden maakt haar soms kwetsbaar, maar ze laat zich door niets of niemand tegenhouden – Kim geeft het woord ‘koppig’ een geheel nieuwe betekenis.

Twee negenjarige meisjes, Charlie en Amy, verdwijnen. Hun families belanden in een nachtmerrie. Een bericht bevestigt hun ergste vermoedens: de twee zijn ontvoerd. Tussen de twee gezinnen ontspint zich een strijd op leven en dood. Welk spoor Kim Stone ook onderzoekt, de dader lijkt haar steeds een stap voor te zijn. Ze begint te vrezen dat deze intelligente en genadeloze misdadiger haar te slim af zal zijn. Zal een van de kinderen de ultieme prijs voor haar falen moeten betalen?

Pers en boekverkopers

‘Eindelijk kunnen we hier ook genieten van Angela Marsons.’ De Telegraaf, VROUW

‘Dit boek is goed voor een doorwaakte nacht. Graag meer thrillers met Kim Stone!’ Libelle

Stille schreeuw van Angela Marsons is een heerlijke thriller om in één ruk uit te lezen! De hoofdpersoon, Kim Stone, is een geweldige botte bitch met een groot hart.’ Sjoerd Agterhof, Boekhandel Jaspers in Badhoevedorp

Spannende boeken algemeen
Detective