Wreed spel

Rank 30 Gelezen 70 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 411 Favoriet 4 Recensies 11
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Wat als een slachtoffer de rollen omdraait? En wat als Kim Stone’s tragische verleden een wel heel grote rol inneemt in een moordonderzoek?

Voor de fans van M.J. Arlidge en Robert Bryndza

Een verkrachter heeft zijn gevangenisstraf uitgezeten. Niet lang na zijn vrijlating wordt hij verminkt en vermoord aangetroffen. Detective Kim Stone en haar team worden direct bij de zaak betrokken en onder druk gezet de moord zo snel mogelijk op te lossen. Als er steeds meer doden worden gevonden, die weliswaar geen onderling verband lijken te hebben, maar wel allemaal op wraakzuchtige wijze zijn omgebracht, krijgt de situatie een wel erg sinistere wending.

Terwijl ze zich steeds steviger vastbijt in de zaak, begint Kim te vermoeden dat een kwaadaardige mastermind bezig is met een pervers experiment, waarbij slachtoffers van misdrijven worden aangemoedigd de rollen om te draaien. Bovendien lijkt het erop dat de dader zijn aandacht heeft verlegd naar Kim zelf, als uitverkoren toeschouwer van zijn verwrongen genialiteit, en dat hij al haar zwakke punten kent en haar volgende stap steeds lijkt te kunnen voorspellen. Kim zal heel diep moeten graven om de waarheid boven tafel te krijgen, een zoektocht die ook haar eigen kwetsbaarheid bloot dreigt te leggen.

Detective

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

Kees van Duyn Hebban Recensent

Boeiend kat-en-muis-spel

door: Kees van Duyn 2 reacties 1 like ebook

Hoewel Angela Marsons altijd al graag misdaadverhalen las, had ze nooit gedacht en verwacht dat ze zelf thrillerauteur zou worden. Vooral omdat ze niet het gevoel had dat ze in staat was een verhaal te verzinnen dat overtuigend genoeg is en waarin voldoende plotwendingen voorkomen. Toch besloot ze...

Reacties op: Wreed spel