Stille wateren

Rank 575 Gelezen 638 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 733 Favoriet 26 Recensies 64
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 6 Spots 7 Top25's 5   Topics 0   Leesclub

Sophie is negenentwintig en woont nog bij haar ouders. De spanning in huis is echter om te snijden. Tien jaar geleden heeft ze iets afschuwelijks gedaan, en daar moet ze nog dagelijks voor boeten. Gebukt onder schuldgevoel probeert Sophie haar leven weer op de rit te krijgen, hoewel haar omgeving haar geen centimeter ruimte geeft. Dan slaat de twijfel toe. Wat is er eigenlijk echt gebeurd? Is zij werkelijk het monster waar de kranten vol van stonden? De zoektocht naar de waarheid brengt Sophie en haar omgeving aan het wankelen en zorgt ervoor dat grenzen tussen waan en werkelijkheid vervagen. Iemand die niet wil dat de waarheid aan het licht komt, speelt een manipulatief spelletje met haar... Stille wateren is een ijzingwekkende thriller die onder je huid kruipt, die je in een noodvaart uitleest en die je nog dagenlang achtervolgt.

Literaire thriller
Harpercollins
27 augustus 2019
15 oktober 2019

Een indringend, meeslepend en aansprekend verhaal

door: Diana Wienholds 2 likes

Eva Nagelkerke, pseudoniem van de zussen Alexandra en Victoria Nagelkerke, laat de lezer in Stille wateren kennis maken met Sophie. Sophie is negenentwintig en woont weer bij haar ouders na een tijdje in Amsterdam gewoond te hebben tijdens haar studie. In de tijd dat ze in Amsterdam woonde is er...

Reacties op: Stille wateren