De perfecte engel

De perfecte engel

Rank 543 Gelezen 176 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 320 Favoriet 5 Recensies 32
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Noodgedwongen accepteert Lisa een baan als inwonende nanny. Ze moet wel, want na een heftige relatiebreuk staan zij en haar dochtertje op straat. Gelukkig blijkt Bo, het meisje voor wie ze moet zorgen, een schatje. Toch bekruipt haar al snel een unheimisch gevoel. Is die extreme bezorgdheid van Bo’s moeder wel normaal? En waarom wordt het meisje elke nacht gillend wakker? Wanneer Lisa merkt dat er iemand aan haar spullen komt en ze dreigende appjes ontvangt, wordt het duidelijk: iemand wil haar uit de buurt hebben. Ze moet  hier weg, maar kan ze de weerloze Bo wel achterlaten?
In De perfecte engel zet Eva Nagelkerke de lezer keer op keer op het verkeerde been. Spannend tot op de laatste pagina!

Literaire thriller
Harpercollins
21 april 2021
21 april 2021

Ann Busquart Hebban Recensent

Moederliefde

door: Ann Busquart 1 like ebook

De zusjes Nagelkerke hebben het ook nu weer begrepen: als je een psychologische thriller wil schrijven, wordt het pas echt leuk als je personages daadwerkelijk een beetje verknipt zijn. In Stille wateren tastte het auteursduo de grenzen van de menselijke geest al af. In De perfecte engel, de tweede...

Reacties op: De perfecte engel