Stilte Graag!

“Stilte Graag!” is smeuïg, sappig en sexy van de eerste tot de laatste bladzijde.

Erik le Romancier is schrijver van literaire non-fictie. Zijn werk wordt geprezen om de diepliggende menselijke thematiek en zijn toegankelijke heldere stijl. ‘Het leven is vreemder en gekker dan je zelf kunt verzinnen. Deze verhalen zijn daarvan het bewijs. Ze verdienen het daarom als boek te worden uitgegeven'.
Wie kan ons beter vertellen over zijn werkwijze en over dit boek dan Erik le Romancier zelf?
Geïnspireerd door waargebeurde verhalen.
“Het vertellen” van levensverhalen is een intens dankbare en inspirerende bezigheid. Je voert gesprekken met uiteenlopende mensen, je luistert, vraagt door, verplaatst je in situaties, put uit je eigen fantasie en ervaring, leest je in, laat je inspireren en zoekt altijd naar de juiste woorden en toon om de soms heel indringende, maar steeds heel bijzondere verhalen, zo aansprekend en respectvol mogelijk te vertellen.
Soms hilarisch, soms aangrijpend, soms fantastisch, soms fel realistisch, maar altijd ontroerend en onderhoudend, dat zijn de verhalen van Erik le Romancier.
Hij is meester in 't prikkelen van zijn publiek.

Biografieen literaire auteurs
Brave New Books
23 oktober 2020
23 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Erik Le Romancier

Reacties op: Stilte Graag!