Balans is de sleutel

Rank 7336 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
BALANS IS DE SLEUTEL.
Balans is de sleutel is een samengesteld boek - Twee in een.
Een eerste deel: Veranderen is voor anderen, toch? Dit is een inleidend geheel met meditaties, ontwikkelingen.
Het tweede deel is een werkboek. Leven in balans. Dit is een vervolg op het eerste deel.
Succes heb je zelf in handen. Jouw innerlijke proces is een gebeuren van liefde voor jezelf. Elke ingang kan je niet alleen bevrijden van pijn en oordelen maar ook van oude beelden die zijn opgeslagen in jouw systeem. Het is een milde manier om jezelf vreugde, vrijheid en vrede te geven. Wil je succes hebben neem dan de touwtjes in eigen handen.
Deze twee in een werkboek beschrijft de weg naar verandering en persoonlijke ontwikkeling. Een weg die gepaard zal gaan met twijfel en met veel bedenkingen over het nut ervan.
Het geeft een aantal praktische ingangen tot jezelf. Elke ingang bevrijdt je van stukjes ervaringen van vroeger, die je na erkenning ervan los gaat laten.
Het is een subtiel proces van kijken, oefenen en doen.
Wij hebben een dubbel-werkboek samengesteld voor iedereen die tijdens het bewandelen van deze weg naar succes een stukje begeleiding prettig of nodig vindt.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Brave New Books
30 september 2020
30 september 2020

Reacties op: Balans is de sleutel