PHOTO-2020-07-18-13-14-54

Stoorzender

Rank 71 Gelezen 44 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 120 Favoriet 3 Recensies 2
Literatuur & Romans Artikelen 2 Newsroom 1   Topics 0

Arjen Lubach komt na zeven jaar met een nieuw boek: Stoorzender. Het boek gaat over het leven van de cabaretier zelf, en zal op 19 augustus verschijnen bij uitgeverij Podium. In Stoorzender doet Arjen Lubach verslag van twee jaar uit zijn bewogen bestaan en schrijft hij ongebruikelijk persoonlijk over Zondag met Lubach, muziek, comedy, televisie, politiek, het leven en de liefde.

Literaire fictie algemeen
Uitgeverij Podium b.v.
19 augustus 2020
000000101010 , 9789463810562 , 9789463810579 , 9789463810616

Andere media

Volkskrant:

Recensies

Prikkelend zoals alleen Arjen dat kan!

door: Priscilla 1 like
Arjen Lubach neemt ons in ‘Stoorzender‘ mee naar zes verschillende plekken die allen een bijzondere betekenis voor hem hebben. Op deze plaatsen schrijft hij, maar deelt hij ook stukjes van zijn leven met ons en dit doet hij absoluut op zijn “Lubachs”. Beeldend en met een prachtige keuze...

Alles over stoorzenders en meer.

door: Nieske 1 like
Een bijzonder boek over hoe het is om om te gaan met stoorzenders (of er 1 te zijn!). Het is geen roman, het is geen fictie, ik vond het erg fijn lezen, en er zit veel stof tot nadenken in. De eerste keer las ik het heel snel uit, maar ik ga zeker stukken herlezen. Prachtige opbouw!! Een aanrader.