Friday Harbor Serie Storm

Storm

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Beleef een romantisch leesavontuur met dit laatste deel van de Friday Harbor-trilogie - een verhaal vol liefde, verdriet, hoop en de kracht van magie. Een unieke combinatie van het dorpse ons-kent-ons van soaps als GTST met een bovennatuurlijk vleugje Storybrooke uit de hitserie Once Upon A Time. Bij haar geboorte sprak haar moeder een toverspreuk over Justine Hoffman uit, om haar te beschermen tegen de pijn van een gebroken hart. Met als resultaat dat Justine niet in staat is verliefd te worden. Uiteindelijk neemt haar niet te onderdrukken nieuwsgierigheid - en haar vurige wens een normaal leven te kunnen leiden - de overhand en lukt het haar de betovering tijdelijk te blokkeren. Maar dan ontmoet ze de mysterieuze Jason Black en ontketent ze een storm van verlangen en gevaar. Ze ontdekt de magische kracht van liefde en tegelijk de bedreiging voor alles wat haar lief is... "Lisa Kleypas heeft de gave je te laten lachen, huilen en juichen - meestal al binnen de eerste paar bladzijden." RT Book Reviews

Feelgood , Romantiek
Romantiek