Straffe verhalen van de makelaar

Straffe verhalen van de makelaar

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Je weet nooit wat er zich achter de gevel afspeelt. Het is een cliché dat staat als een huis. Alleen weten immomakelaars soms wel iets meer dan een ander, want zij komen áchter die gevels. 40 makelaars grasduinden door hun carrière op zoek
naar hun meest opmerkelijke verhalen. Van huurders die een boa constrictor in hun leefruimte hielden tot een kandidaat-koper die kopje onder ging in een onder water gelopen kelder. Van een paard op de koer tot naakte tieners in de slaapkamer. Van kandidaat-kopers die een woning kochten via de gsm, tot kandidaat-kopers die 15 keer naar hetzelfde huis
gingen kijken. Van weedplantages tot sm-kelders, van een bekende wielrenner die een appartement wil huren om er zijn minnares te ontmoeten, tot een compromis in de stripbar.
Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen
Borgerhoff & Lamberigts
31 december 2020

Recensies

Vlot maar vlak

door: Marijke4 1 like
Elk verhaal of elke situatie wordt in een nieuw hoofdstuk gezet. Dit maakt dat het enorm vlotjes leest. Elk hoofdstuk heeft een kleine inleiding. Na enkele hoofdstukken las ik die niet meer omdat het voor mij geen meerwaarde gaf aan de tekst die volgde. Eens over de helft van het boek leek er toch...