Stralend leven

Stralend leven

Het leven neemt je mee op een levenspad met veel hobbels, bobbels en momenten van plezier en verdriet waardoor we in een stroming leven die niet altijd de onze is. Impulsen die ver buiten onszelf liggen maken dat we nog meer verwijderd geraken van onze innerlijke bron.
Vaak maken we het onszelf nog moeilijker omdat we in angst leven dat we ook maar iets zouden moeten missen en dat we niet kunnen voldoen aan bepaalde standaards die we ons laten opleggen.

Door onze opvoeding hebben we geleerd een geconditioneerd leven te leiden, waardoor we de ruimte voor verandering zeer beperkt is.
Dit maakt dat we vaak een leven leiden dat niet het onze is en we vast komen te zitten in een imaginaire wereld.

Stralend leven, gebaseerd op de yoga sutra's van Patanjali, leert je aan de hand van de yogafilosofie jouw bewustzijn te vergroten.

Door middel van je eigen bewustwording te creëren zal je alle uitdagingen in het leven anders ervaren en de handvaten benutten van de yoga om de eerste stappen te ondernemen om te realiseren.

Yoga leert je ruimte te maken in lichaam en geest om aan de hand van je innerlijke bron je stralend leven te creëren.
Religie & Spiritualiteit
Oosterse oefeningen (yoga, tai-chi e.d.)
Uitgeverij Boekenbent
12 maart 2020