Strijd op Venus

Het vrouwelijke in ieder van ons heeft zichzelf doorheen de tijd vaak laten kleineren, kwetsen of buitensluiten. Het vrouwelijke in ieder van ons werd erg vaak geraakt in haar schaduwzijde, in haar diepste angst. De vrouwelijke energie werd hierdoor onderdrukt met een onbalans tot gevolg.
Deze bundel omvat zeven verhalen gesitueerd in opeenvolgende tijdskaders, startend bij de prehistorie, naar de Romeinse tijd, over de middeleeuwen naar de nieuwe tijd. Om te eindigen in de moderne tijd, de 21ste eeuw, die een zoveelste ‘nieuwe tijd’ lijkt in te luiden. Met heel wat nieuwe uitdagingen en kansen voor de toekomst.
Elk verhaal focust op een oude pijn die vaak leeft in het vrouwelijke en zo haar energie onderdrukt. Elk verhaal biedt aan de lezer de kans om met de innerlijke gekwetstheid aan de slag te gaan.De innerlijke pijn durven onder ogen zien en benoemen is vaak de eerste stap naar heelheid.
De huidige tijd nodigt eenieder van ons uit de vrouwelijke en de mannelijke energie in onszelf in balans te brengen. Zodoende kunnen we ons leven en onze maatschappij opnieuw inkleuren.

Is Strijd op Venus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Strijd op Venus