Stuk van jou

Susan van Eyck werd voor haar debuutroman ‘Mijn beeld van jou’ geroemd als ‘de Nederlandse Jojo Moyes’. In haar tweede roman ‘Stuk van jou’ maakt ze die verwachtingen opnieuw waar.

Emma is 33 en voelt dat haar leven stilstaat. Sinds het overlijden van haar grote liefde Boris, twee jaar eerder, merkt ze dat ze het verleden niet los kan laten. Gelukkig heeft ze steun van Alice, haar beste vriendin, en van Wout, die Boris’ beste vriend was.
Maar tussen Emma en Wout groeit al snel meer dan alleen vriendschap, en daar heeft Emma het enorm moeilijk mee – het voelt alsof ze Boris verraadt. Kan Emma leren loslaten en een nieuwe weg inslaan?

‘De lezers werden ontroerd, er werden tranen weggepinkt. Wat zijn we trots dat een Nederlandse auteur op deze manier weet te debuteren!’ Juryrapport Hebban Feelgood Clubprijs
‘Van Eyck weet zware thema’s licht te verwoorden. Aangrijpend, ontroerend en knap geschreven.’ NBD Biblion

Redactionele recensie

Recensies (7)

Meer recensies

Is Stuk van jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stuk van jou