Stukjes van David

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 1
De moeder leeft voor God. De vader heeft zijn leven nooit geleid. Núria leidt haar leven online. En de eigenaar leidt een veiligheidsmissie. Maar welk leven leidt David?

David is een aantrekkelijke jongen die werkt in een espressobar. Hij bespeelt de mannelijke gasten als een piano en vult de espressobar met hoop en optimisme. Met zijn vaders brieven als kompas beweegt hij door de werelden van de mensen om zich heen. Zo maakt hij kennis met de diversiteit van de gayscene waarin hij saamhorigheid en warmte ervaart, maar ook vormen van zelfhaat en destructie.

Stukjes van David is een verhaal over de zoektocht naar identiteit. Een verhaal over het leven. Wat krijgen mensen mee van hun ouders en wie zijn zij zelf? Welke trauma’s kleven aan je en welke kun je afschudden? Waar ligt de grens tussen liefde en misbruik? En tot slot: hoe houd je het allemaal nog een beetje luchtig?

Brave New Books
03 maart 2021