Superchill schoolreisje (maar echt...)

Junior   Topics 0
Tom Groot 17 – Superchill schoolreisje (maar écht…) is het 17e deel in de enorm populaire serie van Tom Groot, geschreven door Liz Pichon.

Schoolreisje
Tom doet heel erg zijn best om uit de problemen te blijven, echt… Maar op de een of andere manier heeft hij het voor elkaar gekregen om DRIE(!) verdrietige gezichtjes op zijn rapport te krijgen. Als Tom er nog één verdrietig gezichtje bij krijgt, mag hij van meneer Fullerman niet mee op SCHOOLREIS!
Kan het nog erger? Ja, die irritante Marcus maakt alles nog veel erger, om over Toms humeurige zus Delia maar niet te spreken. Misschien kan zijn beste vriend Dirk hem nog redden. Het zou al een stuk schelen als Haan de hond eens ophield met Toms huiswerk opeten!

Populaire serie
Tom Groot is een enorm populaire serie kinderboeken in de stijl van Het leven van een loser: een dagboek met de grappigste avonturen, geïllustreerd met lollige tekeningetjes. Tom is een dagdromer, een groot striptekenaar en een meester in het verzinnen van smoesjes. Wereldwijd zijn er al meer dan 6,5 miljoen exemplaren verkocht in de serie over de waanzinnige wereld van Tom Groot.
Kind & Jeugd
Gottmer