Superman

Superman

Rank 411 Gelezen 25 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 2
Feelgood   Topics 0
Meredith dreigt uit haar huis te worden gezet en moet naar de rechtszaal. Het sneeuwt ontzettend hard en ze zit in een van de weinige taxi’s die nog rijden. Die taxi deelt ze door een speling van het lot met een wildvreemde. Hij is advocaat, en nogal kortaf. En ontzettend sexy.
De dag van Meredith lijkt niet slechter te kunnen, maar na een tijdje tegen wil en dank een taxi te hebben gedeeld komen zij en haar medepassagier toch iets dichter tot elkaar. Hun bestemming is bijna bereikt. Zullen ze elkaar ooit nog zien?
Romantiek
Volt
06 december 2019
9789021420882

Lezersrecensies (2)

Leuk, kort romantisch verhaal

door: Jolandavbs 1 like
Dit is een leuk, kort, romantisch kerstverhaal. Vlot geschreven en makkelijk weg te lezen. Jammer dat het zo kort is, ik zou wel willen weten hoe het verder gaat.
ebook

Een geestige en spannende taxirit

door: FranciscavdLinden 1 like
Vi Keeland is onder een grote groep Hebbanfans bekend van het korte verhaal ‘In de lift’. Dit verkorte verhaal was onderdeel van de Hebban Adventskalender 2018. Keeland heeft toen bewezen dat ze korte humoristische verhalen kan schrijven. Nu heeft ze dit in samenwerking met Penelope Ward...
ebook