Surprising Europe

Surprising Europe

?

Om de schoonheid van de wereld te ervaren hoef je niet per se het vliegtuig te nemen naar verre oorden: Surprising Europe is een visuele reis door alle landen van Europa die laat zien hoe verrassend mooi het natuurlijke én culturele landschap van ons continent is.

Gedreven door nieuwsgierigheid naar het onbekende legde de Nederlandse reis- en landschapsfotograaf Sabine de Milliano in tien jaar tijd 100.000 kilometer af op zoek naar al het moois dat Europa te bieden heeft. Tijdens haar avontuurlijke roadtrips door alle landen van Europa ontdekte ze verborgen parels, bewonderde ze beroemde plekken en bezocht ze afgelegen gebieden aan de grenzen van ons continent.

Van het tamelijk onbekende Podgorica in Montenegro en het nationaal park Soomaa in Estland tot de Ta' Cenc-kliffen in Malta: dit boek bevat de mooiste, meest inspirerende en verrassende foto's die Sabine onderweg maakte - en laat de enorme diversiteit van Europa zien.

Kunst & Cultuur
Terra