Switchcraft

In het leven kunnen we maar op één ding rekenen: onzekerheid. Dat hebben de afgelopen jaren wel bewezen. Elaine Fox laat overtuigend zien dat flexibiliteit en ons vermogen om op veranderingen te reageren onze kracht zijn. En dat zijn ze evolutionair altijd al geweest.

Dit boek, gebaseerd op 25 jaar wetenschappelijk onderzoek, toont wat psychologische flexibiliteit precies is, waarom ze zo belangrijk is en hoe we dit vermogen kunnen trainen in ons dagelijks leven.

“’Switchcraft’ is een fascinerend boek, vol met praktische adviezen over hoe je kunt overleven en floreren in een onzekere wereld. Elaine Fox – een vooraanstaande academica – geeft inzichten in hoe we opgewassen zijn tegen de stress en belasting van een post-coronawereld.” – Michael Mosley, arts, BBCpresentator en auteur van ‘Het vastendieet’

Is Switchcraft het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Switchcraft