Team Hillary

Margriet van der Linden schudde vier keer de hand van Hillary Clinton - hoger kun je als vrijwilliger in een campagneteam niet klimmen. In oktober 2007 stelt senator Clinton zich voor het eerst kandidaat voor het hoogste ambt van de Verenigde Staten. Dat jaar werkte Margriet van der Linden als correspondent in New York. ze meldde zich aan als ´ambassador for Hillary´, bezocht verkiezingsbijeenkomsten en bleef haar volgen toen ze minister van Buitenlandse Zaken werd in het kabinet van Barack Obama.
Nu Clinton de strijd om de macht opnieuw aangaat, beschrijft Margriet van der Linden de vrouw die we eigenlijk maar slecht kennen. Wie is Hillary Clinton? Wie omringen haar? Met wie krijgt de wereld te maken als ze de machtigste vrouw op aarde wordt?

Is Team Hillary het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Team Hillary