Tegenspel Jack Reacher 15

VN:

Tegenspel

Rank 1357 Gelezen 307 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 88 Favoriet 6 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

De vijftiende Jack Reacher-thriller. Na 61 uur vroeg de lezer zich af of Jack Reacher de eindstrijd wel overleefd kon hebben. Hij is echter weer onderweg, naar Langley, het hoodkwartier van de CIA, naar Susan, het nieuwe hoofd van zijn oude afdeling. Onderweg struikelt Reacher in Nebraska over een lokaal drama: een familie met een transportbedrijf houdt de omwonende boerengezinnen in een stalen greep van angst. Reachers gevoel voor rechtvaardigheid speelt onmiddellijk op, maar voordat hij het weet, zit hij tot aan zijn nek in een internationaal mensensmokkelsyndicaat?

Thriller
Oorspronkelijke titel
Worth Dying For
Jack Reacher (15)
Jan Pott
Luitingh
01 oktober 2010
15 oktober 2021

Ondanks de voorspelbare structuur van deze reeks lukt het Lee Child toch opnieuw om de lezer van het begin tot het einde te boeien.

door: Wim van Schaik 1 like
Lee Child (1954) is een Engelsman, die eerst afstudeerde in de rechten. Na zijn ontslag bij een tv-zender ging hij thrillers schrijven. Zijn eerste boek, Jachtveld, met Jack Reacher als hoofdpersonage, won gelijk een onderscheiding. Jim Grant (eigenlijke naam) en zijn vrouw verhuisden in 1998 naar...

Reacties op: Tegenspel