Ten Hag

Ten Hag

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0

Dit is de eerste biografie over Erik ten Hag. Het boek vertelt het complete verhaal van de voormalig profvoetballer van Haaksbergen tot en met zijn eerste maand als trainer van Manchester United. Na zijn carrière als voetballer begint Ten Hag zijn trainersloopbaan als assistent bij FC Twente en PSV. In zijn eerste seizoen als hoofdtrainer leidt hij Go Ahead Eagles naar de Eredivisie met de eerste promotie in zeventien jaar. Na Bayern München II en FC Utrecht wordt hij hoofdtrainer van Ajax waar hij ook internationaal de aandacht trekt met aantrekkelijk voetbal en het bereiken van de halve finales van de Champions League. Dit is het meest complete portret van de man die de complexe taak heeft gekregen om een einde te maken aan een decennium van teleurstelling bij Manchester United. Inclusief hoofdstukken over de eerste maand in deze nieuwe rol.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportbiografieen