Terreur in de zorg - Moord, diefstal en afpersing

Grove misdaden in de zorgsector komen meer voor dan menigeen denkt. Ze doen zich overal voor en zijn van alle tijden. Ook nu nog! Patiënten in ziekenhuizen en bewoners van verpleeg- en zorginstellingen zijn soms het slachtoffer van een arts, verpleegster of verzorger, die zelf uitmaakt wie wel en wie niet mag blijven leven. Het gaat dikwijls om tientallen, zo niet honderden moorden en pogingen daartoe per zorgverlener. Daarnaast komt diefstal van persoonlijke bezittingen en afpersing van legaten regelmatig voor. Met dit boek probeer ik inzicht te geven in de achtergronden van beide door velen onderschatte verschijnselen.

Is Terreur in de zorg - Moord, diefstal en afpersing het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Terreur in de zorg - Moord, diefstal en afpersing