Terug naar Roemenië

Terug naar Roemenië

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Nadat haar vriend de relatie heeft verbroken, vlucht Ilona naar La Palma en vindt daar troost in de armen van een andere man. Wanneer deze man haar ook laat vallen, keert ze gedesillusioneerd terug. Ze voelt zich afgedankt en weggegooid; ze besluit geen man meer aan te kijken,

Tijdens een groepsreis naar Roemenië ontdekt ze dat Boudewijn, de zwager van haar vriendin Rhodante, verliefd op haar is. Omdat ze niets van hem wil weten, probeert ze hem te ontlopen. Ze papt aan met de Roemeense Imre die een paar dagen met de groep doorbrengt. Maar als Imre vertrokken is, hangt Boudewijn weer om haar heen. Ilona heeft er schoon genoeg van en neemt een besluit.

Wanneer Ilona woningruil doet met Rhodante, helpt Boudewijn mee met de verhuizing. Hij schenkt totaal geen aandacht aan haar maar in plaats van dat Ilona hier blij om is, frustreert het haar omdat ze onlangs een onthutsende ontdekking heeft gedaan…

Een aangrijpende roman over afwijzing en aanvaarding, liefde, geloof en bewogenheid.

Romantiek
Romantiek