Thai

Thai

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Ontdek de aromatische Thaise keuken door zelf aan de slag te gaan. In 'Thai' staan meer dan 70 recepten, van basisgerechten en kruidenpasta's, tot en met snacks, salades, hoofdgerechten en zalige zoetigheden. Met 'Thai' breid je tevens je kennis uit over typisch Thaise snij- en kooktechnieken, basisbereidingen en ingrediënten.
Van lekkere snacks als kipdumplings en kikkererwtenfritters tot salade van groene mango en pomelo met zoet-zoute kokosdressing, beef paneng curry en tom kha gai: met dit kookboek leer je de balans kennen tussen het gebruik van zout, zoet, pittig en zuur die de Thaise keuken kenmerkt.
Met uitgebreide uitleg over keukengerei en kooktechnieken, alternatieve (vegetarische) ingrediënten en basisbereidingen, heb je de Thaise keuken in
een mum van tijd onder de knie. Van perfect bereide kleefrijst, satay gai van de grill tot en met gekaramelliseerd palmsuikerijs met tamarindesaus.
Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook B.V.
02 juni 2020