The Cruelty 2 - Hebzucht

Hebzucht

Gelezen 24 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 3 Recensies 5
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Hebzucht van Scott Bergstrom is deel twee in de superspannende serie The Cruelty, de Millennium-serie voor jongeren. Dit lees je in één ruk uit. Voor fans van The Bourne Identity van 15 jaar en ouder.

Gwen en haar vader zijn ondergedoken in Uruguay. Het leven is er zwaar: voortdurend over je schouder moeten kijken is killing. Wanneer haar vaders naam op een dodenlijst blijkt te staan, beseft Gwen dat afwachten geen optie meer is. Ze móet proberen hen beiden te redden, maar de tijd dringt.
Met de hulp van haar vriend Terrance, stort een vastberaden Gwen zich in de wereld van geld, spionage en verraad. Daar wachten nieuwe én oude vijanden. En deze keer zijn ze niet van plan haar te laten ontsnappen.

Thriller
The Cruelty (2)
de Fontein Jeugd
01 mei 2018
01 mei 2018

Uit de criminele wereld valt niet te ontsnappen

door: Elise Hermans

Hebzucht is het tweede deel in de ‘The Cruelty’-reeks van Scott Bergstrom. Met het eerste deel, Meedogenloos, boekte de Amerikaanse schrijver een groot succes. Knap, want Meedogenloos was zijn debuut. Naast het schrijven is Bergstrom fotograaf en reist hij heel veel. Hebzucht is vertaald naar het...

Reacties op: Hebzucht