The Skeleton Key

"Het idee voor het schrijven van dit boek viel me te binnen op een middag tijdens een moment van tekortschieten als moeder..."

Over de auteur…

Mijn echte naam is Lisa Seerden-Piëst (1988). Ik ben getrouwd met Thomas, mama van Ayla en samen met onze lieve dieren, Gappie en Plukkie, is ons gezin compleet. Ik run sinds 16 januari 2008 mijn eigen bedrijf (San Zhong Yi) als Chinees Geneeskundig therapeut: Acupunctuur (Esoterisch, Klassiek en dr. Tan Balansmethode), Tui Na Fa & Shiatsu. Komend schooljaar (2020-2021) ben ik van plan om Chinese Kruidengeneeskunde te gaan studeren. Daarnaast ben ik al heel wat jaren vocalist in de gabber-scene onder de naam: MCMA. Ik schrijf songteksten onder mijn auteursnaam: I.K. Lilly. Ondertussen ben ik druk bezig met het vormgeven van mijn eerste eigen muziekalbum (alternative rock) onder de naam: Resurrected by Night, met als titel: Merged by Dust. En volgens een aantal van mijn vaste klanten kom ik gewoon van een andere planeet: ik ben namelijk ook een ‘witch’ met alle gevolgen van dien, incl. bezemsteel. Mijn hobby’s zijn quantum physics, crystals & sacred geometry.

Is The Skeleton Key het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op The Skeleton Key